Voor het beheren van uw abonnementen op vakliteratuur, kunt u bij ons terecht.
Wat kunnen wij allemaal doen voor u:
- Het doorgeven van mutaties in verzend-en factuuradressen.
- Het bestellen van nieuwe abonnementen.
- Het opzeggen van abonnementen.
- Het oplossen van klusjes met uitgeverijen.
- Simpel Management overzicht in excel.
- Verzamelen van facturen en doorberekenen per afdeling.
Als u het abonnementen beheer bij ons onderbrengt, heeft u nog slechts 1 aanspreekpunt voor uw vragen bij de diverse uitgeverijen. Niet meer bij elke zending een factuur, die door vele handen moet en diverse werkzaamheden met zich meebrengt, zoals: inboeken bij ontvangst, controleren met pakbonnen, laten accoderen, inboeken bij financiën, betalen, betaling afboeken, archieveren, etc. Al deze handelingen zijn erg kostbaar. Wij verzamelen deze facturen voor u en sorteren ze per afdeling en u krijgt per afdeling dan nog maar 1 factuur per maand. De abonnementen blijven net als nu rechtstreeks op uw adres binnenkomen. Alleen de facturering loopt via ons.
Daarnaast maken wij voor u een duidelijk overzicht van alle abonnementen die binnen uw organisatie lopen. In een excel bestand, welke te sorteren is per kolom, kunt u precies zien wie welk abonnement gebruikt. Een management overzicht met de kosten per abonnement wordt op verzoek maandelijks bijgewerkt. Vanzelfsprekend zullen wij kosten die uitgeverijen voor bijvoorbeeld verzending berekenen ook aan u doorberekenen.
Ook kunt u bij ons allerlei soorten boeken bestellen, van algemene boeken voor bijvoorbeeld relatiegeschenk(en) tot wetenschappelijke-, school- en studieboeken. De boeken worden zsm bij u afgeleverd.
Meer weten of heeft u nog vragen?
Wij zijn altijd bereid om een en ander mondeling toe te lichten.
Bel vandaag nog voor een afspraak: 0592 - 37 29 29 (bgg : 06 - 1222 1879) of stuur een bericht via het contactformulier.